INTREBARI FRECVENTE

Legendă conținut

Te așteptăm la prima ediție a Wonder Family Fest, cel mai mare festival pentru familii din România, între 2 și 4 august 2024, în cadrul Wonderland Resort, comuna Feleacu, nr. 5, județul Cluj.

Festivalul va fi deschis de vineri, 2 august, ora 10:00. Puteți să vă bucurați de toate facilitățile și activitățile din cadrul evenimentului până duminică, 4 august, ora 23:00.

Campingul și zona dedicată rulotelor se pot elibera până luni, 5 august, ora 14:00.

  • Acces General cu taxi / bus* / drop off și Acces VIP – intrarea în cadrul festivalului se va face via Calea Turzii. Parcarea va fi amplasată în proximitatea Adventure Tower.
  • Acces General cu mașina personală – intrarea în cadrul festivalului se va face via Dealul Feleacu, în proximitatea Stației Meteo. Parcarea va fi amplasată pe deal, iar intrarea în cadrul festivalului se va face pe lângă DinoLand, coborând pe un traseu forestier pavat.

Te așteptăm la Wonder Family Fest cu ce mijloc de transport dorești. Fiecare abonament are inclus și un loc de parcare (în parcarea dedicată abonamentelor Acces General sau în parcarea dedicată abonamentelor VIP*). Poți veni și cu taxiul, bicicleta, motocicleta, trotineta electrică sau orice alt mijloc de transport ai la îndemână. Însă, pentru a evita ambuteiajele, te sfătuim să folosești autobuzele puse la dispoziția festivalierilor în mod GRATUIT (îmbarcarea în autobuz se face pe baza biletului / abonamentului / brățării de festival). Detalii despre trasee și orar aici: https://wonderfamilyfest.ro/transport/.

*în limita locurilor disponibile.

Brățările de acces (*RFID) le primiți în urma prezentării biletului, în format sau electronic.

Trecerea de la abonament/bilet la brățară se realizează la intrarea în festival, pe toată perioada de desfășurare a lui. De asemenea, abonamentele sau biletele pot fi prezentate în format electronic.

Nu, dacă abonamentul sau biletul tău a fost deja preschimbat în brățară RFID, nu mai este nevoie să îl prezinți la intrarea în festival. 

Biletele și abonamentele sunt individuale. Fiecare membru al familiei tale (cu excepția copiilor cu vârsta de până la 2 ani) trebuie să aibă unul pentru a avea acces în festival.

Da, biletele și abonamentele Acces General pot fi preschimbate în biletele și abonamente VIP, prin achitarea diferenței de preț, la intrarea în festival. Biletele și abonamentele VIP nu pot fi însă preschimbate în bilete și abonamente Acces General.

Copii între 0 și 2 ani au acces gratuit la Wonder Family Fest. Această gratuitate de face pe baza prezentării unui act doveditor al vârstei, de preferat certificatul de naștere al copilului – format electronic.

Minorii între 0 și 18 ani trebuie să fie însoțiți de un adult și este necesar ca adultul să semneze o declarație pe proprie răspundere prin care își asumă că supervizează minorul. 

Declarațiile pot fi descărcate de mai jos, completate, semnate și prezentate la intrarea în festival.

Declarație consimțământ minor

Declarație angajament animal de companie

Persoanele cu dizabilități încadrate într-o categorie de handicap, dar și însoțitorii acestora, beneficiază de acces gratuit pe toată durata festivalului. Pentru obținerea biletului este necesar ca persoana eligibilă să transmită un email la contact@wonderfamilyfest.ro sau telefon 0740 526 715.

Puteți ieși și intra în zona de festival ori de câte ori doriți pe perioada desfășurării lui (2 august, ora 10:00 – 5 august, ora 14:00*), atâta timp cât aveți pe mână brățara RFID intactă. 

*accesul până în data de 5 august este permis doar celor care au achiziționat un bilet de camping (cort propriu/închiriat sau rulotă). Pentru restul festivalierilor, festivalul se încheie în seara de 4 august, la orele 23:00.

În cazul deteriorării brăţării, trebuie să vă adresați reprezentanților din zona de Info Point iar aceștia, după efectuarea verificărilor, vor emite o altă brățară. 

NU, în brățara de tip General Acces nu este inclus accesul la piscină. Dar poți face upgrade tipului tău de bilet / abonament chiar în cadrul festivalului. 

Vei primi toate detaliile de la Info Point-ul din zona Fântânilor tematice.

Plățile din cadrul festivalului le puteți face prin intermediul brățării RFID, cu card bancar sau cash. 

 

ATENȚIE: Majoritatea plăților (food & drinks, activitățile extra abonamentului acces general, shopul oficial Wonderland situat în zona mainstage) se vor face prin intermediul brățării. Plățile cash sau cu card bancar sunt disponibile doar la vendorii externi.

Brățara de festival se poate încărca oricând doriți și de oricâte ori doriți la punctele marcate TOP UP Point. Le găsiți pe harta, dar și semnalizate în cadrul festivalului.

  • Sumele neutilizate de pe brățara RFID le puteți preschimba în bani prin două modalități:

    1. La punctele de încărcare (TOP UP Point) de pe teritoriul festivalului, până luni, 5 august, ora 14:00.
    2. On-line, în e-wallet (portofelul online), cu condiția ca suma returnată să fie mai mică decât valoarea totală încărcată on-line. 

     

    Dacă totuși nu vă încadrați în timp, sumele rămase neconsumate pot fi recuperate de la Wonderland Resort sau folosite în cadrul Wonderland Resort până la sfârșitul anului 2024.

PUTEȚI ADUCE CU VOI:

  • Rucsacuri și bagaje
  • Laptop-uri
  • Alimente (inclusiv conserve) – cu excepția pachetelor din sticlă
  • Apă în sticle de plastic sigilate
  • Parfumuri, deodorante și alte produse pentru îngrijirea corpului și a pielii (ambalaj din sticlă inclusiv)
  • Cremă de protecție solară
  • Dezinfectant mâini
  • Camere foto profesionale și camere video (folosirea materialelor în scopuri comerciale sau promoționale este strict interzisă)
  • Medicamente (inclusiv insulină)
  • Puteți aduce medicamentele recomandate de medicul dumneavoastră în ambalajul lor original. Vă sfătuim să nu aduceți mai mult decât aveți nevoie pe toată durata festivalului. Nu este necesară dovada prescripției.
  • Steaguri și bastoane pentru selfie
  • Difuzoare Bluetooth
  • Lazy Bag
  • Lanterne
  • Piese mici de mobilier de grădină (scaune pliante, mese pliante). Vă rugăm să vă asigurați că le puneți înăuntru când părăsiți campingul. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru obiectele pierdute.
  • Droguri (substanțe ilegale)
  • Arme, explozibili (indiferent dacă sunt deținuți legal) etc.
  • Cuțite sau bricege cu o lamă care măsoară mai mult de 6 cm (2,36 inchi)
  • Arme, explozibili etc
  • Recipiente din sticlă (cu excepția parfumurilor)
  • Alcool
  • Biciclete, patine, trotinete, hoverboard-uri, segway-uri
  • Umbrele de orice tip
  • Sisteme de sunet mari
  • Vehicule aeriene fără pilot
  • Drone sau alte vehicule aeriene fără pilot
  • Generatoare electrice. Personalul nostru vă va oferi asistență în caz de nevoie
  • Aparate de gătit în aer liber
  • Sisteme frigorifice
  • Ventilatoare sau alte dispozitive de aer condiționat

Dacă ți-ai închiriat deja cortul prin intermediul platformei, atunci el este deja montat.

Dacă închiriezi cortul pe durata festivalului, atunci îți va fi atribuit un loc și cortul va fi montat de către colegii noștri. 

Toate aceste informații le vei primi de la colegii de la Check-in din zona campingului.

Accesul spre zona de camping se va face dinspre stația meteo, pe la General Access. Te rugăm să te ghidezi după panourile de semnalizare care sunt afișate în zonă. 

La Wonder Family Fest avem 7 RESTAURANTE amenajate în cele 4 CLĂDIRI PRICIPALE unde poți servi mâncare caldă, delicioasă și sănătoasă:

  • 2 locații cu bufet all you can eat: Clădirea Recepției & Grande Vista;
  • 2 locații cu meniu a la carte: Wonder Bistro & Pizza Land.

 

ATENȚIE!

Pentru bufet trebuie să plătești la intrare cu brățara iar după, te poți bucura de marea varietate de mâncare sănătoasă și gustoasă, desert și fructe, cu ZERO timp de așteptare:

  • Cost meniu clasic: 75 RON / adult, 45 RON / copil;
  • Cost meniu mediteranean: 90 RON / adult, 45 RON / copil;

 

*Nu uita să faci TOP-UP pe brățară înainte. 
Pentru meniul a la carte, vei plăti costul preparatelor comandate afișat în meniu. 
Preparatele se servesc la interior, în restaurante dotate cu aer condiționat, așezați cu toții în jurul unei mese. 

Toaletele sunt evidențiate pe harta oficială cu simbolul WC și sunt amplasate în diverse locații din cadrul festivalului, atât indoor, cât și outdoor, cu spații pentru schimbat bebelușii.

  • acces general la toate momentele artistice, spectacolele și concertele
  • acces la toate gonflabilele din festival (peste 20)
  • acces ateliere creative (produsele create vor fi păstrate ca suveniruri) 

Facilități acces general

+

  • acces la piscina exterioară (3.000 mp)
  • acces la terasa exclusivistă poziționată pe terasa hotelului de 5*+ Grande Vista
  • acces la zona de lounge VIP, în mijlocul naturii
  • parcare exclusivă (separată de accesul general)
  • acces priority line (acces direct fără stat la coadă – poartă specială)
  • DinoLand – 35 lei adult, 25 lei copil
  • Wonder Luge (boburi gravitaționale) – 35 lei/tură
  • Adrenaline Tower – 100 lei adult, 80 lei copil, acces pentru 3h 
  • Tiroliană – 45 lei/tură
  • Echitație – 25 lei/ 10 min (interior sau exterior)
  • Paintball – 45 lei/ 100 de bile
  • Salt în tandem cu parașuta* – 2050 lei/ persoană
  • Tubing – 25 lei/tură
  • Zbor cu elicopterul* 
  • Tir cu arcul pentru adulți (cu săgeți metalice) – 25 lei/ 10 săgeți
  • Carusel
  • Roata panoramică
  • Balon cu aer cald*
    • 2400 lei/ 30 de minute
    • 3200 lei/ 60 de minute

ridicat de la sol numai în situația în care condițiile meteo permit

*activitățile se rezervă online, cu plată integrală, de pe site-ul Wonderland, în limita locurilor disponibile.

PUTEȚI ADUCE CU VOI:

  • Rucsacuri
  • Camere foto profesionale și camere video (utilizarea materialelor în scopuri comerciale sau promoționale este strict interzisă)
  • Laptop-uri
  • Medicamente (inclusiv insulină)
  • Puteți aduce medicamentele recomandate de medicul dumneavoastră în ambalajul lor original. Vă sfătuim să nu aduceți mai mult decât aveți nevoie pe toată durata festivalului. Nu este necesară dovada prescripției.
  • Steaguri și bastoane pentru selfie
  • Apă în sticle de plastic sigilate
  • Parfumuri, deodorante și alte produse pentru îngrijirea corpului și a pielii (ambalaj din sticlă inclusiv)
  • Sticle de apă sau alte recipiente cu apă atâta timp cât nu sunt din sticlă.
  • Cremă de protecție solară
  • Dezinfectant de mâini

 

NU PUTEȚI ADUCE CU VOI:

  • Droguri (substanțe ilegale)
  • Mâncare și băuturi
  • Cuțite și bricege cu lama care măsoară mai mult de 6 cm (2,36 inchi)
  • Arme, explozibili (indiferent dacă sunt deținuți legal) etc.
  • Orice obiect de sticlă
  • Alcool
  • Biciclete, patine, trotinete, hoverboard-uri, segway-uri în zona festivalului
  • Umbrele de orice tip
  • Instrumente muzicale
  • Graffiti, autocolante etc
  • Material publicitar
  • Mobilier de grădină (scaun pliant, masă pliabilă)
  • Lanterne
  • Difuzoare, amplificatoare sau sisteme de sunet
  • Drone sau alte vehicule aeriene fără pilot.

Da, v-am spus că este un festival pentru toată familia. Pentru accesul cu animale de companie este necesară completarea prealabilă a unei declarații pe propria răspundere. În cazul câinilor, este necesară folosirea unei lese și / sau a unei botnițe. 

DECLARAȚIE ANIMALE DE COMPANIE

Este interzisă utilizarea focului prin orice mijloace (amenajare de focuri de încălzire, de atmosferă sau orice alte metode de foc deschis, artificii etc) şi a materialelor inflamabile pe întreg perimetrul festivalului sau în apropierea acestuia, inclusiv în zona de camping.

Înotul în lacul aflat în perimetrul Festivalului este strict interzis.

Da, consumul de alcool este permis dacă ai peste 18 ani. Comercializarea și consumul de băuturi alcoolice pentru și de către minori sunt strict interzise. 

Da, de asemenea, dacă ai peste 18 ani. Comercializarea de țigări și fumatul sunt strict interzise în cazul minorilor. 

Pe teritoriul festivalului vor exista mai multe puncte de prim-ajutor, cu personal medical specializat. Punctele sunt marcate pe hartă. 

Obiectele pierdute și găsite de alți participanți la festival sau de personalul festivalului se vor putea recupera din zonele Lost & Found aflate la Recepție și Info Point marcate pe harta festivalului. 

Obiectele găsite trebuie aduse la zona de Lost & Found (Recepție și Info Point marcate pe harta festivalului).