INTREBARI FRECVENTE
Legendă conținut
Te așteptăm la a doua ediție a Wonder Family Fest, cel mai mare festival pentru familii din România, între 1 și 3 august 2025, în cadrul Wonderland Resort, comuna Feleacu, nr. 5, județul Cluj.
Festivalul va fi deschis de vineri, 1 august, ora 10:00. Puteți să vă bucurați de toate facilitățile și activitățile din cadrul evenimentului până duminică, 3 august, ora 23:00.
Campingul și zona dedicată rulotelor se pot elibera până luni, 4 august, ora 14:00.
- Acces General și VIP cu bus, taxi și drop-off – intrarea în cadrul festivalului se va face via Calea Turzii. Șoferul te va lăsa chiar în zona de acces în festival.
- Acces General sau VIP cu mașina personală – Accesul auto se face via DC71, până în zona Stației Meteo, unde este amplasată parcarea oficială Wonder Family Fest. Ai un loc de parcare GRATUIT, parcarea va fi amplasată pe deal. De acolo, vehicule tip shuttle (cu o capacitate de 20 locuri) vor face legătura între parcare și una dintre intrările în festival, mai exact cea amenajată în apropiere de scena mare și Main Stage.
Te așteptăm la Wonder Family Fest cu ce mijloc de transport dorești. Fiecare abonament are inclus și un loc de parcare (în parcarea special amenajată în zona porții de acces în festival). Poți veni și cu taxiul, bicicleta, motocicleta, trotineta electrică sau orice alt mijloc de transport ai la îndemână. Însă, pentru a evita ambuteiajele, te sfătuim să folosești autobuzele puse la dispoziția festivalierilor în mod GRATUIT (îmbarcarea în autobuz se face pe baza biletului / abonamentului / brățării de festival). Detalii despre trasee și orar aici: https://wonderfamilyfest.ro/transport/.
Brățările de acces (*RFID) le primiți în urma prezentării biletului, în format fizic sau electronic.
În perioada 25 iulie, ora 10:00 – 31 iulie, ora 20:00, în baza dovezii achiziționării biletului / abonamentului vei primi brățara de festival, astfel:
– la Recepția Wonderland Resort;
– în zona Atriumului Principal de lângă Info Point Iulius Mall.
Începând cu 1 august, biletele se preschimbă în brățări de acces la cele două intrări în festival, pe toată perioada de desfășurare a lui.
Biletele și abonamentele sunt individuale. Fiecare membru al familiei tale (cu excepția copiilor cu vârsta de până la 2 ani) trebuie să aibă unul pentru a avea acces în festival.
Da, biletele și abonamentele Acces General pot fi preschimbate în biletele și abonamente VIP, prin achitarea diferenței de preț, la intrarea în festival. Biletele și abonamentele VIP nu pot fi însă preschimbate în bilete și abonamente Acces General.
Copii între 0 și 2 ani împliniți au acces gratuit la Wonder Family Fest. Această gratuitate de face pe baza prezentării unui act doveditor al vârstei, de preferat certificatul de naștere al copilului – format electronic.
Minorii între 0 și 18 ani trebuie să fie însoțiți de un adult și este necesar ca adultul să semneze o declarație pe proprie răspundere prin care își asumă că supervizează minorul.
Declarațiile pot fi descărcate de mai jos, completate, semnate și prezentate la intrarea în festival.
Persoanele cu dizabilități încadrate într-o categorie de handicap beneficiază de acces gratuit pe toată durata festivalului. Pentru obținerea biletului este necesar ca persoana eligibilă să transmită un email la contact@wonderfamilyfest.ro sau să ne contacteze la numărul de telefon 0740 526 715.
Puteți ieși și intra în zona de festival ori de câte ori doriți pe perioada desfășurării lui (1 august, ora 10:00 – 4 august, ora 14:00*), atâta timp cât aveți pe mână brățara RFID intactă.
*accesul până în data de 4 august este permis doar celor care au achiziționat un bilet de camping (cort propriu/închiriat sau rulotă). Pentru restul festivalierilor, festivalul se încheie în seara de 3 august, la orele 23:00.
În cazul deteriorării brăţării, trebuie să vă adresați reprezentanților din zona de Info Point iar aceștia, după efectuarea verificărilor, vor emite o altă brățară.
NU, în brățara de tip General Acces nu este inclus accesul la piscină. Dar poți face upgrade tipului tău de bilet / abonament chiar în cadrul festivalului.
Vei primi toate detaliile de la Info Point-urile din festival.
Plățile din cadrul festivalului le puteți face prin intermediul brățării RFID, care poate fi alimentată folosind cardul bancar sau cash.
Brățara de festival se poate încărca oricând doriți și de oricâte ori doriți la punctele marcate TOP UP Point. Le găsiți pe hartă, dar și semnalizate în cadrul festivalului.
La check-in, ai posibilitatea de a alege între două tipuri de portofel electronic pentru brățări:
1. Wallet individual
- Fiecare brățară are propriul portofel electronic.
- Suma de bani trebuie încărcată separat pe fiecare brățară.
- Fiecare brățară va putea folosi doar banii încărcați pe ea.
Exemplu
Un grup de prieteni (ex. 3 pers.) vine la eveniment. Fiecare prieten își încarcă brățara lui cu cât dorește:
- Brățara 1: 100 lei
- Brățara 2: 50 lei
- Brățara 3: 200 lei
- Fiecare folosește doar banii proprii și nu poate accesa sumele de pe alte brățări.
2. Wallet comun
- O singură sumă este încărcată pe o brățară, iar acea sumă devine vizibilă și utilizabilă de toate brățările din acel grup.
- Nu este nevoie să încarci fiecare brățară separat.
- Nu este necesar să fie prezenți toți membrii grupului la retragerea sumelor necheltuite.
Exemplu
O familie formată din 2 adulți și 2 copii primește 4 brățări. Se încarcă 500 lei pe o singură brățară și toate cele 4 brățări din grup pot folosi această sumă comună.
Dacă unul dintre copii cumpără ceva de 20 lei, soldul comun scade la 480 lei și este vizibil de toate brățările.
Vă recomandăm să păstrați sumele neutilizate și să le folosiți în cadrul Wonderland Resort până la finalul anului, pentru activități precum piscina, Dinoland, Adrenaline Tower, plimbări pe cal sau pentru masa la restaurantele din incintă.
Dacă doriți totuși să îi recuperați, aveți două opțiuni:
1. Direct în festival – la cele două puncte de încărcare (TOP UP Point), până luni, 4 august, ora 14:00.
2. Online – dacă ați încărcat online, puteți face retragerea direct în e-wallet, cu condiția ca suma returnată să fie mai mică decât valoarea totală încărcată online.
PUTEȚI ADUCE CU VOI:
- Rucsacuri și bagaje
- Laptop-uri
- Alimente (inclusiv conserve) – cu excepția pachetelor din sticlă
- Apă în sticle de plastic sigilate
- Parfumuri, deodorante și alte produse pentru îngrijirea corpului și a pielii (ambalaj din sticlă inclusiv)
- Cremă de protecție solară
- Dezinfectant mâini
- Camere foto profesionale și camere video (folosirea materialelor în scopuri comerciale sau promoționale este strict interzisă)
- Medicamente (inclusiv insulină)
- Puteți aduce medicamentele recomandate de medicul dumneavoastră în ambalajul lor original. Vă sfătuim să nu aduceți mai mult decât aveți nevoie pe toată durata festivalului. Nu este necesară dovada prescripției.
- Steaguri și bastoane pentru selfie
- Difuzoare Bluetooth
- Lazy Bag
- Lanterne
- Piese mici de mobilier de grădină (scaune pliante, mese pliante). Vă rugăm să vă asigurați că le puneți înăuntru când părăsiți campingul. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru obiectele pierdute.
- Droguri (substanțe ilegale)
- Arme, explozibili (indiferent dacă sunt deținuți legal) etc.
- Cuțite sau bricege
- Arme, explozibili etc
- Recipiente din sticlă (cu excepția parfumurilor)
- Alcool
- Biciclete, patine, trotinete, hoverboard-uri, segway-uri
- Umbrele de orice tip
- Sisteme de sunet mari
- Vehicule aeriene fără pilot
- Drone sau alte vehicule aeriene fără pilot
- Generatoare electrice. Personalul nostru vă va oferi asistență în caz de nevoie
- Aparate de gătit în aer liber
- Sisteme frigorifice
- Ventilatoare sau alte dispozitive de aer condiționat
Dacă ți-ai închiriat deja cortul prin intermediul platformei, atunci el este deja montat.
Dacă închiriezi cortul pe durata festivalului, atunci îți va fi atribuit un loc și cortul va fi montat de către colegii noștri.
Toate aceste informații le vei primi de la colegii de la Check-in din zona campingului.
Accesul spre zona de camping se va face via E60/Calea Turzii, pe la intrarea dedicată exclusiv autobuzelor, persoanelor cu dizabilități și posesorilor de acces camping și camping RV. Te rugăm să te ghidezi după panourile de semnalizare care sunt afișate în zonă.
La Wonder Family Fest avem 5 RESTAURANTE amenajate în cele 4 CLĂDIRI PRINCIPALE unde poți servi mâncare caldă, delicioasă și sănătoasă:
1. Bufet all you can eat – fără timp de așteptare!
Trei restaurante te așteaptă cu preparate variate și gustoase, servite rapid și cu zâmbetul pe buze:
– Riviera, în clădirea Recepției
– Orhideea & Grande Vista, în clădirea Grande Vista
Pentru bufet, plata se face la intrare cu brățara de festival, iar apoi te poți așeza la masă și savura în voie mâncare proaspătă, deserturi și fructe, fără niciun timp de așteptare.
PREȚURI MENIURI ALL YOU CAN EAT:
Meniu clasic all inclusive
75 lei/adult, 45 lei/copil (între 3 și 10 ani, sub 3 ani este gratuit)
Meniu mediteranean all inclusive
90 lei/adult, 45 lei/copil (între 3 și 10 ani, sub 3 ani este gratuit)
PROGRAM RESTAURANTE:
Vineri, Sâmbătă, Duminică
Riviera
– mic dejun: 07:30 – 10:30
– prânz și cină: 12:00 – 22:00
Orhideea
– prânz și cină: 12:00 – 02:30
Grande Vista
– prânz și cină: 12:00 – 20:00
VIP lounge Grande Vista: 12:00 – 00:30
Orhideea
– prânz și cină: 12:00 – 02:30
2. Meniu à la carte – pentru cei care vor să-și aleagă preparatul preferat
– La Wonder Bistro și Pizza Land, comanzi ce-ți face cu ochiul din meniu, iar plata se face tot cu brățara de festival, la finalul mesei.
Toate restaurantele au mese la interior și sunt dotate cu aer condiționat, pentru un prânz în familie relaxat și confortabil. Pentru că e mai fain împreună, chiar și când mâncăm!
3. Bistro mobile & gustări rapide
Pentru momentele în care foamea te prinde chiar în fața scenei preferate, am amplasat bistro mobile în zonele Kids Stage, Latino Stage și Main Stage. Aici găsești pizza, hotdog, popcorn, vată de zahăr, porumb fiert, înghețată și băuturi răcoritoare. Pentru adulți, sunt disponibile și băuturi alcoolice – pentru un toast cu prietenii, la apus.
Toaletele sunt evidențiate pe harta oficială cu simbolul WC și sunt amplasate în toate clădirile din cadrul festivalului, cu spații pentru schimbat bebelușii, dar și în câteva locații outdoor.
- acces general la toate momentele artistice, spectacolele și concertele
- acces la toate gonflabilele din festival (peste 20)
- acces ateliere creative (produsele create vor fi păstrate ca suveniruri)
- acces la toate activitățile gratuite (lista completă poate fi consultată AICI)
Facilități acces general
+
- acces la piscina exterioară (3.000 mp)
- acces la restaurantul Grande Vista
- acces priority line (acces direct fără stat la coadă – poartă specială)
Lista completă a activităților cu plată suplimentară poate fi consultată AICI.
- DinoLand – 35 lei adult, 25 lei copil
- Wonder Luge (boburi gravitaționale) – 35 lei/tură, 50 lei 2 ture
- Adventure Tower
- acces 1h: 60 lei – adult, 50 lei – copil
- acces 3h: 120 lei adult, 100 lei copil.
- Tiroliană – 45 lei/tură
- Echitație – 25 lei/ 10 min (exclusiv în interiorul manejului)
- Salt în tandem cu parașuta* – 2500 lei/ persoană
- Tubing – 15 lei/tură
- Zbor cu elicopterul*
- Tir cu arcul pentru adulți (cu săgeți metalice) – 20 lei/ 10 săgeți
- Balon cu aer cald*
- 2400 lei/ 30 de minute
- 3200 lei/ 60 de minute
ridicat de la sol numai în situația în care condițiile meteo permit
*activitățile se rezervă online, cu plată integrală, de pe site-ul Wonderland, în limita locurilor disponibile.
!! Prețurile afișate sunt în curs de actualizare. Te rugăm să le verifici din nou, înainte de festival sau înainte de a face rezervarea.
Atât echipa internă a festivalului, cât și Partenerii și Presa acreditată prezentă la eveniment realizează materiale cu scop publicitar. Organizatorul își rezervă dreptul de a publica materialele realizate în timpul festivalului, online sau offline, fără a recompensa în vreun fel participantul. Așadar, aparițiile participanților în aceste materiale nu pot fi contestate și nu pot fi cerute compensații de nicio natură.
În momentul achiziției biletelor la Wonder Family Fest, participanții își dau acordul de a putea fi fotografiați sau înregistrați, după cum este detalit în punctele 3.4 și 3.5 din Regulamentul Oficial Wonder Family Fest, precum și în Anexa 1, privind acordul și responsabilitățile însoțitorului adult al unui minor.
PUTEȚI ADUCE CU VOI:
- Rucsacuri
- Camere foto profesionale și camere video (utilizarea materialelor în scopuri comerciale sau promoționale este strict interzisă)
- Laptop-uri
- Medicamente (inclusiv insulină)
- Puteți aduce medicamentele recomandate de medicul dumneavoastră în ambalajul lor original. Vă sfătuim să nu aduceți mai mult decât aveți nevoie pe toată durata festivalului. Nu este necesară dovada prescripției.
- Steaguri și bastoane pentru selfie
- Apă în sticle de plastic sigilate
- Parfumuri, deodorante și alte produse pentru îngrijirea corpului și a pielii (ambalaj din sticlă inclusiv)
- Sticle de apă sau alte recipiente cu apă atâta timp cât nu sunt din sticlă.
- Cremă de protecție solară
- Dezinfectant de mâini
NU PUTEȚI ADUCE CU VOI:
- Droguri (substanțe ilegale)
- Mâncare și băuturi
- Cuțite și bricege
- Arme, explozibili (indiferent dacă sunt deținuți legal) etc.
- Orice obiect de sticlă
- Alcool
- Biciclete, patine, trotinete, hoverboard-uri, segway-uri în zona festivalului
- Umbrele de orice tip
- Instrumente muzicale
- Graffiti, autocolante etc
- Material publicitar
- Mobilier de grădină (scaun pliant, masă pliabilă)
- Lanterne
- Difuzoare, amplificatoare sau sisteme de sunet
- Drone sau alte vehicule aeriene fără pilot.
Da, v-am spus că este un festival pentru toată familia. Pentru accesul cu animale de companie este necesară completarea prealabilă a unei declarații pe propria răspundere. În cazul câinilor, este necesară folosirea unei lese și / sau a unei botnițe.
Este interzisă utilizarea focului prin orice mijloace (amenajare de focuri de încălzire, de atmosferă sau orice alte metode de foc deschis, artificii etc) şi a materialelor inflamabile pe întreg perimetrul festivalului sau în apropierea acestuia, inclusiv în zona de camping.
Înotul în lacul aflat în perimetrul Festivalului este strict interzis.
Da, consumul de alcool este permis dacă ai peste 18 ani. Comercializarea și consumul de băuturi alcoolice pentru și de către minori sunt strict interzise.
Da, de asemenea, dacă ai peste 18 ani. Comercializarea de țigări și fumatul sunt strict interzise în cazul minorilor.
Pe teritoriul festivalului vor exista mai multe puncte de prim-ajutor, cu personal medical specializat. Punctele sunt marcate pe hartă.
Obiectele pierdute și găsite de alți participanți la festival sau de personalul festivalului se vor putea recupera din zonele Lost & Found aflate la Recepție și Info Point marcate pe harta festivalului.
Obiectele găsite trebuie aduse la zona de Lost & Found (Recepție și Info Point marcate pe harta festivalului).